Thursday, September 27, 2007

Imbauan Lalu

Sebenarnya aku baru belajar menambah kandungan dalam blogku, termasuk menyelitkan foto-foto. Dua tiga hari ini, cubaanku berjaya. Rupa-rupanya, ada orang yang menggunakan nama "aminhad" atau "amin bin minhad" atau "amin minhad" atau aminminhad bin minhad" dan entah apa-apa lagi untuk e-mel dan blognya menjadikan gangguan kepadaku selama ini.

e-mel baru yang aku buat: aminhad_kpm@yahoo.ie (wah, aku di Ireland)
satu lagi: aminhad@uzbek.com (kali ini aku di Uzbekistan)

1 comment:

NS said...

Pasal nama Minhad ni, bolih ke bagi tahu saya asal muasal beroleh nama itu? Nama semula jadi keluarga saya juga Minhad, dan masa ni saya sedang cuba mencari saudara mara daripada kakek-nenek saya yang duduk kat malaysia. Siapa tahu, ada kena-mengena di antara kita? Jika berkenan, sila berkunjung dekat kampng saya Tanjong Pura. Terima kasih.